DK/EU
Basis
Forbrugsafregnet
- kr./md.
Mindstepris: 10 kr.
- 49 øre/påbegyndt min.
- GSM/2G netværk
- 8 øre/sms
- Spærret for data
- Spærret for MMS
- Minimumsforbrug/md: 10,-
Abonnementerne er forudbetalte og det er derfor vigtigt at der altid er et aktivt betalingskort tilknyttet din pakke.
Er der begrænset tale i pakken, opkræves tale ud over pakkens indhold til danske telefonnumre 49 øre per minut, sekund afregnet.
Nemt at skifte til GreenSpeak
Mobilabonnementer hos GreenSpeak findes i alle størrelser og det er 100% smertefrit at skifte til GreenSpeak.
Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig GreenSpeak og så sørger vi for resten. Vi opsiger hos dit gamle selskab, og sørger for at skiftet bliver lavet ordentligt. Det vil sige, at du hverken får en dobbeltregning eller kommer til at stå uden fungerende telefon.
For at lave en bestilling, skal du bruge dit SIM-kort nummer og MitID klar. Det er ikke muligt at oprette sig uden MitID.
Har du spørgsmål, så skriv til os på vip@greenspeak.dk eller ring til 71 79 71 79
Mobilabonnementer med gratis oprettelse
Hos GreenSpeak får du ingen ubehagelige overraskelser. Med vores mobilabonnementer får du altid gratis oprettelse, og du bliver fuldstændig gebyrfri. Du bliver heller ikke bundet, hvis du en dag skulle have lyst til at skifte væk. Vi gider nemlig ikke alt for meget med småt, og vi synes, du skal have så meget frihed som muligt
Mobilabonnementer med ekstra fordele
Med et mobilabonnement fra GreenSpeak får du altid fri sms & mms, og du kan fra Danmark ringe fuldstændig frit til alle andre GreenSpeak-numre - uanset hvor længe I snakker. Alt sammen uanset hvilken pakke du vælger (dette gælder dog ikke den forbrugsafregnede aftale).
Mobilabonnementer fyldt med velgørenhed
Du får altid velgørenhed med i pakken, når du vælger et mobilabonnement fra GreenSpeak - helt uden at betale ekstra. Vi giver nemlig overskuddet til organisationer, der hjælper klimaet, miljøet og med bevaring af naturen - og du bestemmer hvordan pengene skal fordeles.
Her kan du se lidt mere om hvem vi giver pengene til, og hvordan det har foregået tidligere år:
Ofte stillede spørgsmål
Kundeservice - din forlængede arm
Har du spørgsmål til dit nuværende mobilabonnement eller har du brug for hjælp til nyt eller eksisterende abonnement, er du mere end velkommen til at ringe til os på 7179 7179 alle hverdage kl. 9-16. Du kan også altid skrive til os på vip@greenspeak.dk eller på Facebook messenger.
Mobilabonnementer til børn
Når du har et mobilabonnement hos GreenSpeak, har du mulighed for at lave ekstra begrænsninger, der kan være nyttige til børn. Du kan således selv bestemme, om de skal kunne ringe til udenlandske numre, og om de skal have mulighed for at købe sms-tjenester via deres mobilabonnement. Du kan til enhver tid slå børnesikringerne til og fra. Kontakt os på kundeservice, og så klarer vi det på to minutter.
Skift mellem mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig
Du kan altid frit skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig. Opgraderinger træder i kraft med det samme, og nedgraderinger sker ved førstkommende månedsskifte.
Har du for eksempel brugt al din data eller taletid i en måned, kan du hurtigt opgradere og få mere data med det samme. Det kan du gøre ved at kontakte kundeservice eller logge ind på Min Konto.