Mobilabonnementer

Her kan du vælge lige den pakke, der passer til dit behov - og uanset hvilken pakke du vælger, er du med til at støtte klima- og miljøprojekter.

Nemt at skifte til GreenSpeak

Mobilabonnementer hos GreenSpeak findes i alle størrelser og det er 100% smertefrit at skifte til GreenSpeak.

Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig GreenSpeak og så sørger vi for resten. Vi opsiger hos dit gamle selskab, og sørger for at skiftet bliver lavet ordentligt. Det vil sige, at du hverken får en dobbeltregning eller kommer til at stå uden fungerende telefon.

For at lave en bestilling, skal du bruge dit nuværende SIM-kort nummer og MitID. Det er ikke muligt at oprette sig uden MitID.

Har du spørgsmål, så skriv til os på vip@greenspeak.dk eller ring til 71 79 71 79

Mobilabonnementer med gratis oprettelse

Hos GreenSpeak får du ingen ubehagelige overraskelser. Med vores mobilabonnementer får du altid gratis oprettelse, og du bliver fuldstændig gebyrfri. Du bliver heller ikke bundet, hvis du en dag skulle have lyst til at skifte væk. Vi gider nemlig ikke alt for meget med småt, og vi synes, du skal have så meget frihed som muligt

En kvinde står med sin cykel og kigger på mobilabonnementer hos GreenSpeak.

Mobilabonnementer fyldt med velgørenhed

Du får altid velgørenhed med i pakken, når du vælger et mobilabonnement fra GreenSpeak - helt uden at betale ekstra. Vi giver nemlig overskuddet til organisationer, der hjælper natur og miljø - og du bestemmer hvordan pengene skal fordeles.

Her kan du se lidt mere om hvem vi giver pengene til, og hvordan det har foregået tidligere år:

Mobilabonnementer til brug i Europa

Skal du på ferie, og har brug for et mobilabonnement, der virker uden ekstra omkostninger i hele Europa? Så er det en EU-pakke du skal vælge. EU-pakkerne giver dig mulighed for at ringe og SMSe/MMSe gratis lokalt og hjem til Danmark. Du får også en mængde data, som du kan bruge mens du er afsted. Vær opmærksom på hvilke lande der er inklusiv, da det ikke kun er EU lande - Norge og Storbritannien bliver fx også dækket af pakkerne.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige pakker, hvis dit behov ændrer sig.

Mobilabonnementer med masser af data

Ønsker du sikkerheden i et mobilabonnement, hvor du kan surfe løs, uden at bekymre dig om at løbe tør? Så skal du have 1000 GB pakken. Det er absolut mere end rigeligt for de fleste. Streaming er det der tager mest data, og du kan streame film og serier uden pauser hele måneden, uden at ramme toppen på 1000 GB - med forbehold for, at nogle streaming services kører med ultra HD, der tager ekstra meget data.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig.

Mobilabonnementer med fri tale

Alle vores pakker inkluderer Fri Tale, til danske numre. Her er der ingen øvre grænse for hvor længe du må snakke - faktisk kan du have en non-stop samtale hele måneden, uden at skulle betale ekstra. Det gælder dog kun hvis du ringer til danske telefonnumre og ikke udenlandske.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig.

Mobilabonnementer til børn

Når du har et mobilabonnement hos GreenSpeak, har du mulighed for at lave ekstra begrænsninger, der kan være nyttige til børn. Du kan selv bestemme, om de skal kunne ringe til udenlandske numre, og om de skal have mulighed for at købe sms-tjenester via deres mobilabonnement. Du kan til enhver tid slå børnesikringerne til og fra. Kontakt os på kundeservice, og så klarer vi det på to minutter.

Blad_Grøn

Kundeservice - din forlængede arm

Har du spørgsmål til dit nuværende mobilabonnement eller har du brug for hjælp til nyt eller eksisterende abonnement, er du mere end velkommen til at ringe til os på 7179 7179 alle hverdage kl. 9-15. Du kan også altid skrive til os på vip@greenspeak.dk eller på Facebook messenger.

Hjerte-blaa

Skift mellem mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig

Du kan altid frit skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig. Opgraderinger træder i kraft med det samme, og nedgraderinger sker ved førstkommende månedsskifte.

Har du for eksempel brugt al din data eller taletid i en måned, kan du hurtigt opgradere og få mere data med det samme. Det kan du gøre ved at kontakte kundeservice eller logge ind på Min Konto.
Bare vær opmærksom på, at du ikke er garanteret at kunne komme tilbage til den samme pakke, hvis den ikke længere er i vores udvalg.