Mobilabonnementer
Her kan du vælge lige den pakke, der passer til dit behov - og uanset hvilken pakke du vælger, er du med til at støtte klima- og miljøprojekter.
Nemt at skifte til GreenSpeak
Mobilabonnementer hos GreenSpeak findes i alle størrelser og det er 100% smertefrit at skifte til GreenSpeak.
Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig GreenSpeak og så sørger vi for resten. Vi opsiger hos dit gamle selskab, og sørger for at skiftet bliver lavet ordentligt. Det vil sige, at du hverken får en dobbeltregning eller kommer til at stå uden fungerende telefon.
For at lave en bestilling, skal du bruge dit SIM-kort nummer og MitID klar. Det er ikke muligt at oprette sig uden MitID.
Har du spørgsmål, så skriv til os på vip@greenspeak.dk eller ring til 71 79 71 79
Mobilabonnementer med gratis oprettelse
Hos GreenSpeak får du ingen ubehagelige overraskelser. Med vores mobilabonnementer får du altid gratis oprettelse, og du bliver fuldstændig gebyrfri. Du bliver heller ikke bundet, hvis du en dag skulle have lyst til at skifte væk. Vi gider nemlig ikke alt for meget med småt, og vi synes, du skal have så meget frihed som muligt
Mobilabonnementer med ekstra fordele
Med et mobilabonnement fra GreenSpeak får du altid fri sms & mms, og du kan fra Danmark ringe fuldstændig frit til alle andre GreenSpeak-numre - uanset hvor længe I snakker. Alt sammen uanset hvilken pakke du vælger (dette gælder dog ikke den forbrugsafregnede aftale).
Mobilabonnementer fyldt med velgørenhed
Du får altid velgørenhed med i pakken, når du vælger et mobilabonnement fra GreenSpeak - helt uden at betale ekstra. Vi giver nemlig overskuddet til organisationer, der hjælper klimaet, miljøet og med bevaring af naturen - og du bestemmer hvordan pengene skal fordeles.
Her kan du se lidt mere om hvem vi giver pengene til, og hvordan det har foregået tidligere år:
Ofte stillede spørgsmål
Mobilabonnementer til brug i Europa
Skal du på ferie, og har brug for et mobilabonnement, der virker uden ekstra omkostninger i hele Europa? Så er det en EU-pakke du skal vælge. EU-pakkerne er markeret med et lille EU-flag, så de er nemme at skelne fra DK-pakkerne, der er markeret med Dannebrog.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige pakker, hvis dit behov ændrer sig.
Mobilabonnementer til brug i Danmark
Bruger du kun din telefon i Danmark, kan du med fordel vælge et mobilabonnement i vores DK-sortiment. Det er de pakker, der er markeret med Dannebrog.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige mobilabonnementer. Du kan altid vælge en EU-pakke, hvis du skal ud at rejse på et tidspunkt, og så skifte tilbage til en aktuel DK-pakke, når du kommer hjem. Det er billigt og nemt.
Mobilabonnementer med fri tale
Vil du undgå begrænsninger og tale løs, uden at bekymre dig om regningen? Så skal du vælge et abonnement med Fri Tale. Her er der ingen øvre grænse for hvor længe du må snakke - faktisk kan du have en non-stop samtale hele måneden, uden at skulle betale ekstra. Det gælder dog kun hvis du ringer til danske telefonnumre og ikke udenlandske.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig.
Mobilabonnementer med masser af data
Ønsker du sikkerheden i et mobilabonnement, hvor du kan surfe løs, uden at bekymre dig om at løbe tør? Så skal du have Fri Data, eller det som hedder 1000 GB hos os. Praktisk talt er det det samme, vi ønsker bare ikke at kalde det "Fri" når der reelt ER en grænse - også selvom denne grænse ikke kan nåes. Streaming er det der tager mest data, og du kan streame film og serier uden pauser hele måneden, uden at ramme toppen på 1000 GB.
Husk at du frit kan skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig.
Forbrugsafregnet mobilabonnement
Er dit forbrug meget begrænset, og har du ikke brug for mobildata, så er det måske værd at overveje et forbrugsafregnet mobilabonnement. Her betaler du kun for dit forbrug, dog minimum 10 kroner om måneden. Hvis du har brug for den mindste smule mobildata, skal du dog vælge et mobilabonnement, hvor mobildata er inkluderet, da der ikke kan bruges data på et forbrugsafregnet abonnement. Vær også opmærksom på, at de ekstra fordele med fri sms & mms, og fri GreenSpeak til GreenSpeak ikke er en del af et forbrugsafregnet mobilabonnement, men kan tilkøbes til pakken ved at kontakte kundeservice.
Kundeservice - din forlængede arm
Har du spørgsmål til dit nuværende mobilabonnement eller har du brug for hjælp til nyt eller eksisterende abonnement, er du mere end velkommen til at ringe til os på 7179 7179 alle hverdage kl. 9-16. Du kan også altid skrive til os på vip@greenspeak.dk eller på Facebook messenger.
Mobilabonnementer til børn
Når du har et mobilabonnement hos GreenSpeak, har du mulighed for at lave ekstra begrænsninger, der kan være nyttige til børn. Du kan således selv bestemme, om de skal kunne ringe til udenlandske numre, og om de skal have mulighed for at købe sms-tjenester via deres mobilabonnement. Du kan til enhver tid slå børnesikringerne til og fra. Kontakt os på kundeservice, og så klarer vi det på to minutter.
Skift mellem mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig
Du kan altid frit skifte mellem de forskellige mobilabonnementer, hvis dit behov ændrer sig. Opgraderinger træder i kraft med det samme, og nedgraderinger sker ved førstkommende månedsskifte.
Har du for eksempel brugt al din data eller taletid i en måned, kan du hurtigt opgradere og få mere data med det samme. Det kan du gøre ved at kontakte kundeservice eller logge ind på Min Konto.