Mere end et teleselskab

GreenSpeak er mere end et teleselskab. Vi vil gerne inspirere danskerne til se på samfundet med nye øjne. Derfor arrangerer vi en årlig bæredygtig messe og marked, laver videoserier, der sætter tankerne i gang og laver en podcast, der fokuserer på bæredygtige løsninger.

 
 

Grøn Snak podcast

Via vores arbejde med GreenSpeak møder vi tit mennesker, der arbejder på at gøre verden mere bæredygtig. Vi lærer så meget om, hvad sker i bæredygtighedens tegn, og det er noget, vi vil dele med resten af Danmark. Derfor har vi lavet en løsningsorienteret podcast om bæredygtighed i alle afskygninger. Her inviterer vi relevante gæster til en spændende snak om interessante emner som permakultur, affaldsortering og selvkørende biler. Her finder du ikke folk, der bare brokker sig over tingenes tilstand, men til gengæld har interessante bud på, hvordan vi løser tidens udfordringer. Det hele er selvfølgelig i øjenhøjde, så alle kan være med.

 
 

Grøn KBH messe & marked

Til GreenSpeaks årlige bæredygtige messe & marked “Grøn KBH” kan du både kan snakke med inspirerende organisationer som Ingeniører uden grænser om deres arbejde med brønde og solceller i indien, men også købe alt fra træ-solbriller, lædderjakker af genbrugslædder, bæredygtigt hundelegetøj og selvfølgelig et stort udvalg af veganske og vegetariske madprodukter. Alt sammen under ét tag!

 
 

Et godt spørgsmål

I 2016 startede vi med at stille hvad vi selv synes er gode spørgsmål. Det startede egentlig som en humorøs lille reklame for GreenSpeak, men potentialet var større og vi havde flere spørgsmål, der lå og ulmede.

Med dette kartotek lægger GreenSpeak op til debat. Vi præsenterer en bred vifte af svarmuligheder til at sætte tankerne i gang. Det gør vi for at inspirere dig til selv at tænke over de spørgsmål, vi ikke får stillet os selv og hinanden i vores travle hverdag.

 
 

Julekalender 2018

I 2018 lavede vi i  en julekalender, vi kaldte "GreenSpeak og Julemysteriet om den forsvundne pakke”.
Den blev lavet i forbindelse med decemberafstemningen som en sjov og anderledes måde at fortælle vores kunder, at de skulle huske at stemme på deres foretrukne støtteprojekt, da overskuddet for det seneste halve år skulle fordeles.